מה עושים אם שכחתי לספור ספירת העומר בלילה?
תשובת הרב
אם שכחת לספור בלילה, יש לספור ביום בלי ברכה, ואז להמשיך בלילות הבאים בברכה. אם עבר גם היום בלי ספירה, ממשיכים לספור בלי ברכה.
אם שכחת לספור בלילה, יש לספור ביום בלי ברכה, ואז להמשיך בלילות הבאים בברכה. אם עבר גם היום בלי ספירה, ממשיכים לספור בלי ברכה.